"VB" Sp. z o.o. została założona w sierpniu 2011 roku w Brześciu Kujawskim. W lutym 2012 roku, po przejęciu firmy przez nowych właścicieli, funkcję Prezesa
Zarządu objął Pan Ryszard Sobański - menadżer z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowej korpoacji, praktyk z zakresu logistyki i zakupów (
życiorys na linkedin.com). Siedziba przedsiębiorstwa została przeniesiona do Płocka. Od tego czasu firma zaczęła się intensywnie rozwijać w kierunku dostarczania przedsiębiorstwom narzędzi informatycznych, wspierających procesy zakupowe oraz organizacji grup zakupowych.
W swojej ofercie mamy aktualnie dwa sztandarowe produkty IT: Platrorma Aukcyjna "Basic" i Platforma Aukcyjna "Plus", przeznaczona dla bardziej wymagających
Klientów. W strategii na najbliższy rok został zapisany kierunek rozwoju, w zakresie dostarczania przedsiębiorstwom aplikacji, wspierających cały proces
zakupowy, poprzez automatyzację obiegu dokumentów.
Od początku 2012 roku tworzyliśmy grupy zakupowe, w zakresie paliw płynnych i usług kurierskich. We wrześniu 2013 roku Zarząd Spółki podjął decyzję o
związaniu się z - naszym zdaniem liderem na rynku energii elektrycznej -
PGE Obrót S.A.j i od dnia 10 września 2013 roku posiadamy Certyfikat Autoryzacji
Koncernu, do pośredniczenia w zawieraniu na rzecz
Polskiej Grupy Energetycznej, umów sprzedaży.
Chcemy umożliwić naszym Klientom zakup prądu w dobrej cenie i jesteśmy przekonani, że współpraca z liderem rynkowym, nam na to pozwoli.
Staramy się uczestniczyć, o ile wystarcza nam czasu, w ważnych wydarzeniach i konferencjach branżowych.
Więcej na ten temat można znaleźć w zakładce "
Aktualności".
Misja nasza brzmi:
"Obniżamy koszty naszych Klientów, w celu zwiększenia ich rentowności i konkurencyjności na rynku"